REGULAMIN


  • 1 PRZEDMIOT REGULAMINU

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w Obiekcie. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
  2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Obiektu
  3. Regulamin jest dostępny do wglądu u właścicieli Obiektu, na ścianie przy wejściu do Obiektu, a także na stronie www.noclegi-mikolow.pl
  • 2 DOBA NOCLEGOWA

  1. Pokój noclegowy wynajmowany jest na doby . Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując miejsce noclegowe, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
  2. Doba noclegowa trwa od godziny 16:00 do godziny 12:00 dnia następnego.
  3. Prośbę o przedłużenie doby noclegowej Gość powinien zgłosić w recepcji godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu miejsca noclegowego. . Obiekt może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.
  • 3 REZERWACJA I MELDUNEK

  1. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju i udostępnienia miejsca noclegowego.
  2. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez PHU i PS BESET s.c. dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Obiekcie, korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Obiekt. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
  3. Należność za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu.
  4. Gość miejsca noclegowego nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
  5. Osoby niezameldowane w Obiekcie mogą gościnnie przebywać w pokoju noclegowym od godziny 7:00 do godziny 22:00.
  6. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzeniu szkody na mieniu hotelowym lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników Oiektu lub innych osobach przebywających w Obiekcie.
  7. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości 30% wartości w terminie 3 dni od dnia złożenia rezerwacji. Brak zadatku może skutkować anulowaniem rezerwacji.
  8. Niepojawienie się Gościa do godz. 9.00 dnia następnego (przyjazd na drugi dzień) jest równoznaczne z rezygnacją z rezerwacji i możliwością wynajęcia miejsca noclegowego (pokoju) innemu gościowi, jeżeli nie ustalono inaczej.
  9. Rezerwację można przesunąć na inny dogodny termin (w miarę dostępności miejsc noclegowych) w przypadku rezygnacji do 21 dni przed planowanym przyjazdem.
  10. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby noclegowej, Obiekt nie zwraca opłaty za daną dobę . Nie wykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu niż wynika to z rezerwacji, nie skutkuje obniżeniem płatności za usługę.
  11. Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy poza godzinę 12.00 opłaconego pobytu jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku, gdy gość opuści pokój w miejscu noclegowym po godzinie 12.00 zostanie naliczona opłata za kolejną dobę wynajmu miejsca noclegowego (pokoju) według cen pełnych.
  • 4 USŁUGI

  1. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do Menagera Obiektu, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.
  2. Obiekt ma obowiązek zapewnić Gościom: – warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku, – bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu, – profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Obiektu, – sprzątanie pokoju podczas nieobecności Gościa (co 5 dobę) a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.
  • 5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

  1. Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie Obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
  2. Gość miejsca noclegowego ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
  3. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Obiekt może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Obiektu.
  4. Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany, zamknąć okna oraz zamknąć drzwi na klucz.
  5. Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Obiektu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.
  • 6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU

  1. Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
  2. Gość powinien zawiadomić Menagera Obiektu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  3. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną pozostawionych w Obiekcie
  4. Obiekt nie prowadzi depozytu.
  5. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu Obiektu czy poza terenem Obiektu.
  • 7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

  1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju noclegowym przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
  2. W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Obiekt przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres 1 miesiąca, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Obiektu. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.
  • 8 CISZA NOCNA

W Obiekcie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 6:00 rano.

  • 9 REKLAMACJE

  1. Miejsce noclegowe świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o bezzwłoczne zgłoszenie ich u Menagera Obiektu . Reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane.  Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas niezależnych np. przerwy  w dostawie wody lub prądu.
  2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Menager Obiektu.
  3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
  • 10 POSTANOWIENIA DODATKOWE

  1. Obiekt akceptuje obecność zwierząt. Zwierzęta mogą przebywać na terenie Obiektu za dodatkową opłatą. Jednakże właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie Obiektu.
  2. W Obiekcie i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu pozna wyznaczonymi miejscami na zewnątrz budynku przeznaczonymi do tego celu. Nie przestrzeganie zakazu palenia może być związane z karą pieniężną w wysokości 500 zł. Wiąże się to z kosztem prania poduszek, kołder, oraz kosztów aromatyzacji pomieszczeń.
  3. Pokoje są wyposażone w czujniki dymu, których uruchomienie skutkuje powiadomieniem Straży Pożarnej. Kosztem przyjazdu Straży do fałszywego alarmu zostanie obciążony Gość.
  4. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach miejsca noclegowego i innych pomieszczeniach grzałek, żelazek i  innych urządzeń elektrycznych, nie  stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Powyższe nie  dotyczy ładowarek i  zasilaczy urządzeń RTV oraz  komputerowych.
  5. W pokojach noclegowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
  6. Na terenie Obiektu i wokół niego obowiązuje zakaz sprzedaży, podawania, wnoszenia i spożywania napojów alkoholowych lub innych środków odurzających,
  7. Zakazuje się prowadzenia na terenie Obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.

8.Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Obiektu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Obiektu.

  1. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach noclegowych i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.